Instant rezanci su prvi put predstavljeni i plasirani na tržište 1958. godine u Japanu. Zbog svoje praktičnosti i savršenog ukusa, instant rezanci su naišli na dobar prijem i dopali su se Japancima.
Nakon samo nekoliko godina, njihova popularnost se proširila pored Indonezije i na ostale zemlje sveta.
Brend Indomie instant rezanaca je prvi put lansiran 1972. godine sa ukusom Indomie piletina.
Godine 1982. Indomie je lansirao Mi Goreng, prvu varijantu suvih rezanaca (koja se konzumira bez bujona), inspirisanu tradicionalnim indonežanskim jelom od prženih rezanaca. Indomie Mi Goreng je brzo postao veoma popularan i probio se na tržište instant rezanaca. Indomie je od tada postao brend domaćinstva u Indoneziji i drži većinu tržišnog udela u Indoneziji.
Nakon više od 5 decenija, Indomie je sada globalni brend koji se prodaje u preko 100 zemalja širom sveta od Azije, Australije, Afrike i Evrope do Amerike, čime dostojno opravdava slogan “Indomie ukus omiljen u svetu”
Indomie ISTORIJAT
Indomie je prešao vrlo dug put od skromnih početaka ‘70ih godina. Naše nudle pravimo koristeći pažljivo birane sastojke, dok brašno najboljeg kvaliteta I sveži začini iz egzotične Indonezije daju jedinstvene I neponovljive ukuse. Rezultat te posvećenosti su i razne varijante ukusa proizvoda koje distribiramo širom sveta.
Instant nudle su se pojavile i reklamirane po prvi put 1958. godine u Japanu. Odmah su postale veliki hit u Japanu, prvenstveno zbog svoje praktičnosti I odličnih ukusa. Uskoro se njihova popoularnost proširila I van granica Japana, ‘osvajajući’ okolne zemlje uključujući I Indoneziju.
Indomie’ je jedan od prvih brendova nudli u Indoneziji. Lansiran je sada već daleke 1971. godine. Predan I naporan rad, inovativnost I posvećenost su faktori koji su učinili da ‘Indomie’ uskoro bude prihvaćen I prepoznat kao vodeći brend u Indoneziji. Posle više od 4 decenije, ‘Indomie’ I dalje neguje ove vrednosti, konstantno unapređujući nivo kvaliteta i obogaćujući svoju ponudu.
‘Indomie’ je prvi put došao u naše krajeve u prvoj polovini prošle decenije. Počelo je tako što su ga donosili Indonežani koji su na ove prostore dolazili što poslom što turistički. Novi ukusi iz egzotične zemlje brzo su pronašli put do ovdašnje mlađe populacije. Tako su postali jedna od najprepoznatljivijih grickalica/poslastica za samo nekoliko godina. Na vašu trpezu dolazi u velikoj lepezi različitih ukusa, jednostavan za pripremu, približavajući vam egzotične meridijane kroz ugođaj za sva čula.